Om Oss

Vi är en professionell och specialinriktad trafikskola med kunden i fokus. Din Trafikskola i Stockholm.

Välkommen till vår professionella trafikskola i Stockholm, där kunden alltid är i centrum. Utöver vår spetskompetens inom Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) erbjuder vi specialanpassade handikappbilar som är skräddarsydda för olika funktionsvariationer – tveka inte att ringa oss för mer information.

Vi har etablerat exklusiva samarbeten med flera företag i Sverige, vilka specialanpassar bilar enligt våra kunders individuella behov. Vidare stödjer vi våra kunder med olika fondbidrag som är tillgängliga för att hjälpa dem att erhålla körkort, särskilt om de har olika funktionsvariationer. Vårt mål är att erbjuda högkvalitativ trafikskola i Stockholm och stötta våra elever på vägen mot att bli säkra och kompetenta förare.

FOGELS NYA TRAFIKSKOLA finns på Facebook och Instagram

Fogels nya trafikskola är aktiv på Facebook och Instagram. Följ oss för att hålla dig uppdaterad om spännande nyheter och kommande evenemang! Vi kommer att delta i mässor, ge dig de senaste tipsen om trafikregler och lagar, informera om aktuella kurser och fordonsträningar, erbjuda specialpriser samt informera om lediga körlektioner med mera. Håll koll på våra sociala mediekanaler för allt du behöver veta om trafikskola i Stockholm.

Så säger våra kunder

Vår främsta målsättning på vår trafikskola i Stockholm är att hjälpa dig att snabbt och effektivt erhålla ditt körkort samtidigt som du utvecklar en djup förståelse för trafiken och dess regler. Vårt arbete bygger på våra centrala ledord, där nöjda kunder är en prioritet. Vi strävar efter att ge dig de verktyg och den kunskap du behöver för att bli en säker och kompetent förare i Stockholm.

”Micke Kappe is the best, nicest, and most experienced driving coach one can ever ask for. I had a wonderful time taking driving lessons with Micke, learned an great deal about driving, and passed the tests with good results. Pelle at the frontdesk is always so nice and helpful. Thank you both so much for your help!”
Fei Y

Nöjd körkortsinnehavare

“Jag har nyligen successivt avlutat mina körlektioner på Fogels Trafikskola (fick ett körkort för automat!!) och kan gärna rekommendera denna skola. Som tur fick jag mycket duktig lärare (Micke), som är riktigt proffs och samtidigt så himla underhållande :-), fick lära mig bägge basic och advanced körning, tack vara honom är jag inte rädd att köra!
PS: Personal i receptionen är välbemötande och hjälpsam. Tack ni alla!”
Maria S

Nöjd Körkortsinnehavare

Varför ska du välja oss som din trafikskola i Stockholm?

Fogels Nya Trafikskola är ett utmärkt val för alla som överväger att ta körkort. Vi är stolta över att erbjuda dig en pålitlig och professionell utbildning som kan hjälpa dig att bli en säker och kompetent förare. Vårt team av kvalificerade instruktörer har många års erfarenhet och en djup förståelse för vad det krävs för att utbilda blivande förare.

Vi fokuserar på individuell anpassning och förstår att varje elev är unik. Vårt mål är att hjälpa dig att utveckla de färdigheter och kunskaper som krävs för att klara körkortsprovet och bli en ansvarsfull förare. Vi lägger stor vikt vid trafiksäkerhet och lär våra elever inte bara att klara provet, utan också att agera säkert på vägarna.

Vi erbjuder flexibla scheman och utbildningsalternativ som kan anpassas efter dina behov och tidsplan. Dessutom är våra priser konkurrenskraftiga, och vi har olika paketerbjudanden för att passa din budget.

Vi tror på att erbjuda dig den bästa utbildningen för att göra din resa mot körkortet så smidig och säker som möjligt. Om du letar efter en trafikskola med erfarenhet, kompetens och en genuin passion för trafiksäkerhet, är Fogels Nya Trafikskola rätt plats för dig. Vi ser fram emot att hjälpa dig att nå ditt mål att bli en kunnig förare.

Recensioner